26 januari 2009

hej balklänning!

Helt sjukt! Fattar inte hur skönt det är att balklänningen är köpt idag :) nu är det bara lite tillbehör som ska fixas.. Tack gode gud att man inte behöver betala allt själv..då skulle jag ligga ganska back efteråt ;/

På tal om ingenting så har gud någonting emot mig.. Det är bara så.. Igår vaknade jag med värsta träningsvärk i rumpan och låren. (Inte bra att gå i höga stövlar för många dagar i rad. Och för länge åt gången. Det är min slutsats av detta iaf..) I duschen hyvlade jag mig i tummen. Sedan skar jag mig i handen på någon mapp eller var det var. Inte nog med det så körde jag tån i tröskeln. Aj!. Oså fick jag ju inte träffa älsklingen i helgen heller :(

Jag tycker inte om han däruppe..eller vart han nu befinner sig!. Okej jag kanske ska tacka honom för den fina balklänningen som jag fick tag på.. Men! Det är väl nästan det enda.. Hmm

Ojj! Börjar bli ont om tid för att skriva mitt kåseri klart. Så det är väl bäst att aktivera hjärncellerna :/ ååååhh vad skönt det ska bli när skolan är slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar