10 januari 2009

no smile today

Festen igår var mycket rolig! Mycket prat och skratt och många "käft" ;p haha!. Från början var vi två tjejer där men sedan blev jag ensam tjej..inte för at jag klagar. Nejdå! Snarare tvärtom..skönt med ett grabbgäng :)

Trots att det var så roligt hos jimmy så var det inte heller fel att komma hem, med älsklingen, till ett tomt hus och hoppa ner i sängen. Dock (som vanligt) i ett svinkallt rum.. Och angelica började även få mer och mer ont i tänderna.. (Fick räls i nedre tandraden i fre morse..) Idag är det riktigt jobbigt. Det går inte att äta vad som helst heller..får försöka äta sånt som inte behöver tuggas :/ med andra ord brukar det oftast bli flytande föda. Men konstig som jag är så tycker jag att det är skönt när det spänner, iaf på ett visst sätt.. Då kan det vara skönt att bara bita ihop hårt.. Dock skaver det som satan och käken värker så det är inte roligt :/ men vill man bli fin(are) får man lida pin(are?)

Hade tänkt att följa med sara, jesper och frida ut idag men tydligen mår inte frida bra och jag pallar knappt att prata och le.. Så det blev inget tyvärr..det får bli en annan dag när jag inte har så ont..

Nu väntar snart ännu en vecka av plugg och stor saknad av min snygging.. Så jobbigt när du inte är hos mig :( längtar till vi flyttar ihop och jag får spendera varje dag med dig.. Att få vakna vid din sida är en helt underbar känsla. Skulle kunna leva enbart på den...

Älskar dig så mycket <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar