07 januari 2009

ångesten smyger sig på igen..

Skolan har inte ens börjat men jag är redan skoltrött!! Sista lediga dagen är snart slut och det känns som jag inte gjort något vettigt av den.. (nåt vettigt har jag juh gjort..men inte mycket).. Orkar inte tillbaka till helvetet igen.. Är så trött på det.. Tack gode gud för att det "bara" är en termin kvar.. Sen hoppas jag på att tjäna ihop lite pengar.. Lycka till angelica! *humm*

Som tur är så har jag haft ett skönt lov.. Har hunnit med ganska mycket faktiskt och ändå fått lite slapp-tid över :) känns bra vill jag påstå.. Förresten har vi sovmorgon imorgon så jag börjar inte förrän vid lunch så det känns ändå rätt okejj. Fest till helgen blir det oxå. Allt är bestämt och klart :)

Längtar efter att få pussa på älsklingen igen <333
Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar