04 januari 2009

new underwear?

ÅH jag fick ett underbart och oväntat besök igår.. Älsklingen kom hit! :D Hade inte alls räknat med att få träffa honom så snart igen.. Det var helt underbart! <3

Vi bestämde oss faktiskt för att hyra en film och det blev Barnhemmet.. Jag tyckte faktiskt att den var ganska bra :)

Är alltså väldigt trött idag..eller inte så himla trött egentligen, det är mer mina ögon som är väldigt torra och trötta :/ och kom på förut att jag har lite att göra tills skolan börjar igen (och det är bara några få dagar nu!!) fan alltså! Lovet har gått alldeles för fort som vanligt :( men ska inte börja deppa riktigt än.. Imorgon ska jag till tandregleringen, det var ett bra tag sen, och en gång senare i veckan oxå..närmare bestämt på fredag morgon.. Ska kanske sno mammas skridskor och följa med dem på en liten utflykt med varm choklad och mackor ner till sjön (eller snarare isen). Fick oxå sms där "pappa och de" tyckte jag kunde komma ner till dem så de kunde slå mig i wii så det blir väl en sväng dit framåt kvällen.. Sen hoppas jag att det nu blir fest till helgen :) skulle bli en bra start på skolårets början :p hehe

Juste! Fick även nyss reda på att pappas hus är tomt i helgen och att jag och älsklingen kunde pysa dit ner om vi ville vara lite ensamma.. Ska höra av mig angående vad vi vill ha i matväg..och frukost ;p myyysigt! <3

Kollade nyss på Victoria's secret fashion show 2008 och önskar att jag hade en kropp som kunde mätas med modellernas.. Fy satan! Ibland är livet orättvist..

Nää nu är angelica sugen på en smörgås..och sedan kanske lite popcorn..eller vrfr inte cashewnötter som är så underbat gott!! :D

Vi höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar