02 januari 2009

welcome 2009

Ett nytt år återigen :)

2009 har nu smått börjat och angelica ska försöka bli en bättre människa...Not! ;) haha ne men.. Skönt att skolan snart är slut oxå, samtidigt som jag inte kommer veta vart jag ska ta vägen :/ men det vill jag inte tänka på just nu.. Jag tar en dag i taget..

Nyårsafton var riktigt mysig. Spenderade den med älsklingen och ett annat par, i tidaholm.. Hemma i deras lägenhet.. Käkade och drack mycket gott :) vi var även ute några vändor.. Kollade lite film och skålade in året såklart :D En nyårskyss ingick ju såklart (jaaa jag vet att det är så..*letar efter ordet*.... humm... överreklamerat?. men jag tycker ändå att det är mysigt ;p) Jag kan verkligen säga att detta nyåret var jädrans mycket bättre än förra :) <3

Nu har jag dock ingenting att göra..är ensam hemma eftersom jag inte orkade följa med på "kalas".. Är lite sugen på att sätta på en bra film, kruxet är bara att vi inte har några bra filmer :/ åh att jag bara kommer att sakna min älskling ännu mer då.. Hoppas jag får träffa dig snart igen <33

My heart belongs to you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar