05 april 2009

finally spring!

Jag vill bara skrika av glädje över att det är LOOOOOOOV och att våren(!) äntligen verkar vara här!!!! :D JIPPIIIIIIEE!!! :D:D:D

Var på premiären av den nya filmen Fast & Furious. Skitbra!
Igår var det uppgång 6.20 eftersom jag skulle köra till örebro. Vi handlade lite på ikea, träffade moster med familj och kollade på innebandymatcherna. Det var roligt, men synd att det inte gick fullt så bra..

Älsklingen kom sent igår för att träffa mig och åkte hem idag :( Senare körde jag till tidan och tillbaka. (Man måste juh passa på medan det finns bra tillfällen) Och eftersom vägen går förbi honom så tutade vi när vi åkte dit och även på vägen hem. Hihi! (a) När jag sms:ade honom "Jag tutar nu :p" på vägen hem, fick jag som svar "Haha gud vad du är mysig" Vet inte vad som var särskilt mysigt med det, men det är väl bara att tacka och ta emot ;) hehe. Det var roligt iaf ;D

I veckan ska jag bara ta det lugnt. Vila upp inför Elmia som äger rum nästa helg ;) ska bli roligt!

Har precis mosat i mig lite bullar och kex och ska ta det lugnt resten av dagen. Eller det lilla som är kvar av den :s

Kanske blir chokladpudding lite senare. Hoppas, hoppas! Det var så längesen sist :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar