07 april 2009

snart kommer påskharen

Har fått tid för teoriprovet och uppkörning, men såklart så ska teorin vara samma dag som jag opereras så den ska flyttas på. Men känns skönt att jag äntligen har fått en deadline :D så körkortet, here I come!

Tog bussen in till stan idag för att pircade mig. Syrran mötte mig, helt oplanerat egentligen men det var kul. Det visade sig att vi kom för tidigt så vi drog hem till henne och jimmie en sväng och tog sedan cykeln tillbaka och fixade min piercing. Efter detta gick vi en sväng på stan och käkade även varsin bakpotatis med skaldjursröra! Fya satan vad gott det var! :D hela dagen har faktiskt varit lyckad känns det som. Fast det kanske bara beror på att jag äntligen fixade min älskade pärla ;) hehe

(Såg att de hade ställt upp stora färglada plastkrukor på torget förresten. Med björkris i och självklart massa fjädrar. Det var gulligt faktiskt, men kanske lite väl många?!)

På eftermiddagen kom Linda eftersom vi skulle jobba med projektet och när hon hade dratt hände inte så mycket mer..

Imorgon har jag många planer och vettifasiken om jag hinner med allt så kanske får flytta en del tills torsdag :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar