13 maj 2009

30 dagar!

Studenten närmar sig med stormsteg! :D det är tyvärr inte förrän nu som jag faktiskt har insett att detta snart händer.. I tis fick vi nämligen schema över dagen med stort D. Och även information om balen har kommit ut. Jag är megalycklig :D ska bli så roligt att få gå på en så låång röd matta, och dessutom går jag med min plött <3 det kan inte bli bättre.. (eller det hade juh varit roligt om vi had kunnat sitta och ätit ihop men det går tydligen inte..)

Hoppas jag hinner bli hyffsat brun tills dess också. Skulle inte vara så roligt att gå i en klänning som är lika vit som huden..? Men jag får helt enkelt ligga i för att undvika det ;p


Det är tråkigt att folk ska reta upp sig på småsaker.. Att gnälla för små saker är egentligen onödigt.. Fast ibland kan det få vara skönt att få gnälla av sig på någon oskyldig?.. Eller jag vet inte... Ne men det är trist att det ska behöva vara så ibland..
But luckily for me - times are changing

Dock hoppas jag att älsklingen alltid stannar vid min sida.. Och mina närmsta vänner <3 ni betyder mycket

3 kommentarer:

  1. Jag kommer alltid att stanna vid din sida :) <3347

    SvaraRadera
  2. Jag finns hos dej!!!

    SvaraRadera
  3. Vet inte om jag tillhör dom längre..
    men innerst inne hoppas jag <3

    SvaraRadera