08 maj 2009

Pappret skär, blodet droppar...

Fredag igen.

Jag förstår mig inte på dessa förbannade block! Skar mig på ett sådant idag igen (gjorde det igår oxå). Det svider som satan och ville inte riktigt sluta blöda heller. Usch! Gud har någonting emot mig. Det var som ett straff för att jag inte gjorde bra ifrån mig på provet idag. Det gick nämligen käpprätt åt helvete! :/ Trots detta är jag på rätt bra humör.

Har lite ärenden att fixa i helgen. Till exempel blir jag hämtad av älsklingens familj (utan honom), imorgon bitti, för att åka och kolla på Gräv SM i Eksjö. Han ska nämligen vara med och tävla :) Det ser jag fram emot.

Jag längtar till måndag då det blir Ullared med "tjejgänget" eller.. aa; jag, Sara, Frida och Linda :)
Det ska bli roligt. Hoppas jag hittar något kul där. Och att vi inte hamnar i diket eller något liknande ;)

1 kommentar: