19 juni 2009

Äntligen borta!

Det är midsommar och min ena kind är svullen som fan. Jag visste att det skulle bli så men ändå är jag lite deprimerad..

Var på gastroskopi i förrgår. (För er som inte vet vad det är; en enkel förklaring - det är en kamera på en lång, tjock slang som man stoppar ner i halsen. De var ända nere i tolvfingertarmen på mig, där de tog fyra prov.) Detta var hur obehagligt som helst men jag ulkade bara några gånger. Jag är stark! :) De var stolta över mig och det tog bara 5 minuter! (Med prov brukar det ta kanske upp till 10 minuter i vanliga fall.)

Anledningen till att min kind är svullen är för att igår drog jag ut mina andra två visdomständer. Så nu är alla borta :D Det känns väl skönt men jag har ont och ser ut som en tjock variant av angelica :( på ena sidan!

Som ni kanske förstår blir det en lugn midsommar för min del så hoppas ni festar loss åt mig med :) Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar