15 juni 2009

För jag har tagit studenten!!

Herregud vilken helg det har varit! Jag är helt slutkörd! Men fasiken så roligt det har varit att ta studenten :D

Trots regnet i fre så klarade vi oss riktigt bra. Som tur var lättade det när vi var ute :)
Balen var också helt underbar. Synd bara att det blev lite dumt där på slutet.. Men det gör ingenting! <3

Förra veckan var det kaos i mitt huvud men nu känns det som att lite har blivit bättre. Jag är fortfarande väldigt bra på att vrida och vända på saker, och få det till någonting jobbigt/dåligt/negativt. Men jag försöker att inte tänka så mycket på det nu...


Nu på fredag är det midsommar! Och jag antar att jag får stanna hemma med min svullna kind :(
Ska på två besök till KSS för två helt olika anledningar. Två dagar i rad.. Usch.. Men det fixar jag. Med älsklingens stöd klarar jag av vad som helst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar