03 augusti 2009

Dagen är kommen..

Jahapp, så var dagen kommen. Min baby har ryckt in idag.. (Alltså han ska göra lumpen för er som är lite efter :p) Kommer bli jättekonstigt och framför allt jobbigt att inte träffa eller prata med honom på tre veckor.. Men det klarar vi. Man kan bara man vill. Och jag vill klara det!



Är fortfarande ensam hemma och funderar på om jag ska göra nåt i veckan.. Kommer bli ännu jobbigare efter jobbet denna vecka eftersom jag jobbar längre tis och tors och jag är skittrött som det är.. Men det fixar jag det oxå! Det måste jag göra.. Tänk på alla pengar som kommer in senare.. Eller det blir juh inte så värst mycket men det är alltid nåt och det är jag skitglad för :)



Nu ska jag nog göra mig i ordning för sängen, annars börjar jag bara tänka på min baby och då faller tårarna väldigt lätt kan jag meddela.. :( Förstår inte hur en enda person kan betyda så himla mycket. Men han har mitt hjärta i sina händer och lovade att ta väl hand om det. Jag litar på hans ord <3

Kom tillbaka snart bara, för jag orkar inte vänta hur länge som helst :( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar