15 augusti 2009

Ska vi ses?

Såg precis att jag inte skrivit nåt på länge.. Oops! Jag har nog haft så mycket annat att tänka på antar jag.. Det händer dessutom aldrig någonting. Har knappt träffat någon "kompis" på hela lovet. Och älsklingen har inte permis förrän nästa helg. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, visserligen jobbar jag sista veckan snart så dagarna går juh. Men helgerna står helt still..

Och snart kommer jag inte ha någonting att göra! OH MY GOD! Hur ska man då få dagarna att gå?! Ingen som vill träffa mig heller så det kommer bli såååå långtråkigt att bara sitta hemma och glo :/

Ajja, jag vill helst inte tänka på det nu.. Fick lön igår :) lite roligt med lite pengar.. Dock drog de skatt för morsan tyckte det var lika bra ifall jag får mer jobb i år.. Om inte så får jag ju tillbaka någon/några tusenlapp/-ar nästa år :) Fick typ 400 spänn tillbaka från förra årets skatt. Det tackade jag inte nej till!

Ne nu får jag nog ta tag i skaer och ting! (Vet inte vad jag ska hitta på idag men kan vara bra att vara iordning iaf...)

Ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar