24 augusti 2009

Don't worry, be happy!

Ibland slår det mig hur himla bra jag har det egentligen. Trots vissa undantag så är mitt liv ganska skönt att leva..

Vet inte vad som fått mig så positiv idag. Kanske kan det bero på att jag spenderade hela helgen hemma hos älsklingen och det var helt underbart.. Jag vet inte men jag hade nästan glömt hur det kändes att ha fjärilar i magen och vara sådär riktigt själaglad.. (Tro det eller ej, men det får jag fortfarande när jag träffar honom..) Men vem skulle inte få det om man hade en sån kille som honom. Han är bäst! Iaf i mina ögon.. Sen skiter jag i vad andra tycker om det..

Lyckliga angelica kanske oxå beror lite på att hon har köpt sig en egen bärbar data (a).. Men det är ju en helt annan sak.

Nä nu kanske det är dags att få något i magen.

Äta bör man, annars dör man

Äta gör man, ändå dör man

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar