24 augusti 2009

Still positive!

Så! Nu har jag dammat av i mitt rum oxå. Det behövdes tydligen sa morsan i telefonen, så det var bara att ta fram trasan och börja torka. På tal om henne så ska jag, om cirkus 30 min åka och hämta henne på jobbet. Det blir lite konstigt denna vecka eftersom jag fick jobba ännu en extra vecka och behöver därför en bil att åka i. Så vi fick lösa det såhär denna vecka iaf :) Så får vi se om det blir nåt mer jobb för mig framöver och försöka lösa det med.. För pengar tackar jag inte nej till trots att jag är SÅ LESS PÅ ATT STÄDA...

Nej, det var juh positiva-dagen idag! Det ska bli roligt att följa med och hämta felicia på dagis och senare ska jag en sväng till sara och se vad hon har för sig.. Tyvärr var det juh ett bra tag sen vi träffades. Men nu slår vi slag i saken! Eller..ehmm..tar tag i saken? Ajja you know what I mean.

Hoppas det blir god mat idag. Jag är så hungrig jämt nuförtiden. Trots att jag ätit massor skulle jag kunna stoppa i mig dubbelt, om inte trippelt så mycket till! Vet inte men det kanske beror på att jag äter glutenfritt nu.. Har ingen aning men det är jobbigt att ständigt vara hungrig på nått att äta :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar