18 september 2009

DU!

Jag hatar allt och alla (typ). Den här dagen blev juh inte alls bra. Sitter nu här med maten ända upp i halsen, ont i magen och på allmänt dåligt humör..

Anledningar:
* Suttit ute i kylan i 50 minuter och väntat, tack vare att Någon tog jäääävligt lång tid på sig i affären. (Så lång tid tar det inte att köpa ingredienser till pizza!)
* "Affärspersonen" skulle sedan prata i all evighet så det tog ännu längre tid innan vi kom iväg
* Klockan var nu mycket och vi var skithungriga och fick istället åka och köpa max, det blev alltså ingen pizza!
* "Affärspersonen" kör på tok för fort hem och växlar aldrig upp. (Ja, jag är en sådan person som stör mig på när nån inte använder 5:an i 90km/h, även i 70km/h sjklart!)
* Jag beställde en sprite till min hamburgare men upptäckte att det var nån jävla ramlösa eller liknande! (Jag hatar bubbelvatten!)
* På grund av att jag var så hungrig att jag mådde illa slängde jag i mig maten och har nu göront i magen
* Det kanske inte blir någon pizza i helgen för att imorgon blir det oxå tapetsering hos syster
* Internet krånglade som fan bara för att jag var tvungen att skriva om detta! Vad har gud emot mig?!

Jag vet att det låter som att allt bara handlar om maten, men då måste ni komma ihåg att mat är mitt liv. Jag äter inte för att överleva, jag lever för att äta! Sen är det säkert nåt jag missat men är fortfarande alltför irriterad för att orka tänka efter mer...

TJING!

2 kommentarer:

  1. Fy helvete vad jobbigt!! Usch till och med jag blir arg på denna affärpersonen som inte växlar upp! JAG HAR DET EXAKT SAMMA!! pappa växlar aldrig upp! Jag måste säga till mamma att växla för att hon glömmer det! Så grymt irriterande!

    Puss <3

    SvaraRadera
  2. Jaa det är sjukt irriterande för jag kan liksom inte släppa det.. Det är det enda som går runt i mitt huvud när jag åker med!

    SvaraRadera