18 september 2009

Fredagsmys ikväll

Åhh vad härligt att få jobba nästa vecka oxå! Eller inte..

Jag var tvungen att prova camen nyss för att jag inte hade nåt bättre för mig..


(Och jaa, jag har blivit brunett igen, för er som inte visste.)

Ikväll blir det hemmagjord pizza (eftersom angelica är bra på att övertala sin mamma ;p) hehe.. Får se hur den degen blir, det är ju första gången jag ska prova glutenfri pizza så :) kanske kommer en bild på den senare..

Imorgon har jag övertalat älsklingen att vi ska hitta på nåt, typ utflykt eller nåt. Bara för att jag är så trött på att bara sitta och stirra hela tiden. Jag gör liksom det varje dag efter jobbet, förutom igår och i förrgår, då han kom och hälsade på mig <3

Nu låter det som att maten är på G och jag har en del småsaker att göra så ha en trevlig fredagskväll, för det tänker jag ha!



Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar