16 september 2009

Mitt alldeles egna kort

Sitter nu i vardagsrummet och är allmänt jäkla skittrött! Jobbade till cirkus 2 idag.. I förmiddags fick jag ett eget kort (alltså ett som fungerar som en nyckel) och den är personlig så den står på mig :) känns lite roligt faktiskt eftersom alla andra nycklar jag har inte är mina egna. Men nu har jag ett kort! ;)

Kunde ha träffat älsklingen en sväng igår när han och några lumparkompisar drog till Pim's men jag hade verkligen ingen lust och sen skulle jag hoppa in i duschen en stund senare så jag stannade hemma.. Vi får se när jag träffar honom nästa gång, han visste tydligen inte om han har helgpermission eller inte.. Jaja

Ååååååh jag vet inte vad jag ska hitta på nu.. I'm bored and tired and har ont i kroppen.
Hmm jag kanske ska lägga in en dikt eller nåt....

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar