04 september 2009

Så kort om tid..

Finns så mycket jag vill ta upp, men på så kort tid.. (Tänkte nämligen göra mamma sällskap med tv och lite onyttiga saker (a) så jag tar en liten summering..

Har köpt ett par skitsnygga skor (tycker jag iaf) och sara(!?) de är nog lite för höga för mig, men det skiter jag i ;) har även köpt mig en klänning och en bh :)

Och idag(!) åt jag på max! :D Det fanns fan glutenfria hamburgare :D:D:D mumma! Dock hittade jag inget på stan (Tror jag har börjat tröttnat på stan förresten..Elins känns mycket roligare nuförtiden ;s)

Anders är hemma nu men jag har valt att mysa med mamma ist så jag åker nog till honom imorgon en sväng.. Verkar det som nu iaf.. Det där kan ju ändra sig fort menar jag.

Nähä nu går jag.. Har dock en del bilder som jag tänkte lägga upp, bla annat på skooorna :) men det får jag försöka hinna med imorgon. Ha en mysig kväll nu

Tjing <3

Ps. Jag har fått ännu en vecka jobb :/ Denna gången väljer jag att gråta en skvätt :(

2 kommentarer: