10 oktober 2009

Hurra! Hurra! Hurra!

Gårdagens party för mig blev riktigt lyckat måste jag säga :D Riktigt roligt att få träffa alla igen oxå. Det har liksom inte blivit att man träffats mycket (=inget alls i princip) sen studenten. Så tack för att ni ville komma. Och presenterna var fina och roliga :) kommer bilder senare :p

Sitter nu och väntar på att älsklingen ska komma tillbaka från stan.. Han tar lång tid på sig..hmm..

Ikväll är det ju vuxenkalas så det blir snart till att göra sig fin igen.

PS. Idag är det Min dag :) Är nu 19 år fyllda :D Grattis till mig ;) (egoistiskt som jag är ;s)

Tjing <3

2 kommentarer:

  1. GRATTIS :D <3
    hoppas dina nya kompisar kommer trivas.
    Glöm inte namnen för guds skull ;)

    SvaraRadera
  2. Tack :) <3
    hehe nä jag måste försöka komma på några bra först bara ;p

    SvaraRadera