11 oktober 2009

Ensam igen

Jahapp. Nu sitter man här igen då. Proppfull med mat i magen. Käkade resterna från kalaset igår, räkgryta och ris <3
Som vanligt äter man för mycket men det får gå för imorgon är det ju spinning som gäller på kvällen. Innan det är det jobb, ska möta en tjej klockan 6 och jag som hatar att gå upp så fruktansvärt tidigt!.. Ajja vi får se om det verkligen blir fullvecka eller inte, det är skönt med pengar, men kanske inte riktigt till vilket pris som helst ;)

Efter kalaset går åkte min älskling hem, så det blev ingen hel helg med honom trots allt (men är jag förvånad?!). Men det kändes i hjärtat dock. Det gjorde ont i mig att släppa iväg honom när jag vet att vi inte kommer ses på länge igen. Kanske om två veckor.. Jag gillar det inte. Och ingen sista grillning med ett annat par blev det inte idag heller så.. Det hade varit mysigt..

Strax kommer bild på mina nya kompisar, eller inneboende kan man kanske kalla dem ;)

PS. Jag vill ha en supermegastor chokladbit! :(

Tjing <3

1 kommentar:

  1. Jag förstår att det måste vara jobbigt.. Jag skulle aldrig klara av det.. Synd att det inte blev någon grillning, det hade varit superkul och mysigt annars..<3

    SvaraRadera