11 oktober 2009

Morgondagens mat ;)

En liten glimt på mina nya kompisar :)

(Det ni ser på bilden är bara en tillfällig lösning angående deras "hem".)


Men inte nog med att jag fick jobb i och med dessa presenter utan jag kommer även få slänga ut massa pengar på dem, nu i början iaf.. Tack för den hörrni!!!! ..



;)



Med andra ord blir det till att åka till stan i veckan och handla.. Hoppas det finns något paketpris så det blir lite billigare iaf.. Får tyvärr prioritera dessa krabater framför ett par andra saker som jag skulle ha mina pengar till.. Men det var en gullig present iaf =)

Tjing <3

4 kommentarer:

  1. :o va va nu da!?
    Va måste du köpa...?!

    SvaraRadera
  2. Tex; ett akvarium, lampa, håv, doppvärmare..osv :/

    SvaraRadera
  3. Lampa och akvarium behöver du inte, de räcker me de du har. Doppvärmare?!

    SvaraRadera
  4. Jag har ingen lampa och akvariet har för liten öppning.. Men nästan allt är ordnat nu så.. (Tydligen behövdes ingen doppvärmare till mindre akvarium)

    SvaraRadera