05 oktober 2009

Ingen bra start alls

Jahapp, en sån start blev det på mitt nya liv. Sara kom tydligen på att hon inte hade några pengar kvar (efter att jag redan köpt ett kort..) och dagens pass var fullbokat och det spänner i tänderna och jag fick precis slänga i mig våfflor men sylt och grädde på för att jag inte varit hemma så jag kunde äta i tid... Ingen bra början alls med andra ord.

Men jag håller humöret uppe :) Måste njuta av min lediga vecka för nästa vecka är det jobb igen, heltid. Ska börja 6(!) på morgonen.. De kommer att ta livet av mig! Men det får vi ta då..

Jag har funderat lite kring dehär att jag ska operera käken.. Undra om jag verkligen kommer att bli smalare.. Jag menar, yoghurt är ju inte världens nyttigaste grej att käka heller så.. Men det blir spännande. Fick två nya tider från tandregleringen oxå, för att allt ska hinnas med innan den stora dagen är kommen..Hmm, då kommer jag nog vilja hålla mig lite undan. Dock skulle det vara väldigt roligt och omtänksamt (för de som bryr sig om mig) om jag fick lite besök. Är rädd för att jag kommer ha väldigt ont och då kan det kännas skönt att ha någon/några som iaf bryr sig.. Besök antingen på sjukhuset, när jag ligger där, eller när jag är hemma.. Jag hoppas att operationen blir lyckad, den är ju trots allt rätt stor och omfattande :/ men det är ett tag kvar...hmm.

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar