05 oktober 2009

Så trött..

Fy fan. Jag orkar inte mer.. Gaaah! Jag vill bara skrika rakt ut! Så trött på allt..

Imorgon ska jag iaf tänka på annat för jag ska hämta ena lillsyrran efter skolan.. Och på onsdag blir det spinning. Själv(!).... Hmhhhmh

Åhh jag vill ha min gris här, jag behöver få prata.. Trots att du ringde en stund igår saknar jag din röst som fan. Men snart har jag dig en hel helg här hos mig. När jag fyller år o allt. Då tänker jag inte lämna din famn för en sekund!.. Tänker aldrig någonsin lämna dig, hoppas du förstår det. Jag vill inte ha någon annan. Det är bara du som ställer upp för mig i vått och torrt, det är du som lyssnar till mina ord, varenda ett. Du kommer sällan ihåg allt och det kan göra mig lite smått irriterad emellanåt, men jag vet ändå att när jag berättat det så har du iaf lyssnat.. Jag tror på att det finns någon därute för oss alla, och är så glad över att jag redan hittat min pojke, min framtida sambo och man, pappa till våra barn.. Jag borde vara jävligt lycklig för att jag har dig. Men det känns ändå som livet vänder ryggen till ibland.. Jag vet att jag har tappat mig sj på vägen, men också massa annat. En vän som jag höll väldigt kär gled ifrån mig. Och pappa, ja han kanske inte är min pappa så länge till.. Jag fattar fan ingenting längre.. Jag är vilsen, virrig och allmänt känslomässsigt störd..

Jag vill krypa ned intill din varma kropp och bara få hålla om dig. Den bästa platsen på jorden är i din famn, där jag känner mig trygg och älskad. Skyddad från allt ont och jobbigt i livet.. Jag älskar dig anders, lämna mig aldrig <3

Tjihing <3

1 kommentar:

  1. Sitter här med tårarana i ögonen när jag läser dedär :( Känner igen mig så väl!
    Vilsen, virrig och allmänt känslomässigt störd.
    I know how it feels <3

    SvaraRadera