01 oktober 2009

Måndag med stor M

Japp, it's all set now! På måndag beger jag mig, och sara, till stan för vårt första spinningpass. Japp, jag lyckades få med mig henne. Tror nämligen vi kan pusha varandra och även ha riktigt skoj samtidigt som vi svettas som grisar.. (Har dock aldrig fattat det här med att man "svettas som en gris", jag har aldrig någonsin sett en gris svettas överhuvudtaget :s fast jag har väl inte sett så många grisar på nära håll iofs.. Eller jaa, jag har juh sett lindis ett par gånger men ;) no offence gumman! Men det räknas inte..) Jag kan garantera att sara kommer att få sig många goda skratt, och alla andra i rummet oxå, när de får se mitt knallröda nylle. Haha! Man måste kunna skratta åt sig själv..hmmm.. Men det är inte roligt Egentligen :/

Hoppas vi kan stötta varandra till att en gång för alla komma i form.. Jag arbetar dessutom sista dagen imorgon (på ett tag iaf) och då vill det till att jag har nåt att förströ tiden med!

Tjing <3

2 kommentarer:

  1. haha ja precis, du har sett mig (en liten gris som svettas) ;D <3

    SvaraRadera
  2. jaa jag har juh trots allt jympat med dig ;) hehe

    SvaraRadera