03 oktober 2009

Rooosa Raaattar <3

Haha! Min mamma är alltför gó. Ni vet de där rosa rattarna man kan köpa nu (Ahlgréns bilar you know?!) Igår kväll satt vi och käkade dessa rosa saker och jag kommenterade att de var lite finurliga där. Morsan mumlade la säkert nåt till svar och så var det inget mer med det.. SEN ska ni veta. När jag står och tvättar mig hör jag ett skratt uppifrån och funderar på vad fasiken som är roligt nu då.. Det tar en stund och sen kommer hon ned och flinandes berättar hon att hon stod och ”fantiserade” när hon tvättade sig och kom då på det där med de rosa rattarna. Liiiiite sent kanske, men bättre sent än aldrig?

För er som heller kanske inte fattat så handlar Rosa bandet om bröstcancer, alltså ”rattarna” à rosa rattar!

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar