14 oktober 2009

Vinterkylan är här

Värt att åka till jobbet för typ 30 min och sen hem igen.. Inte riktigt men men. Måste in till stan igen för att uträtta några ärenden så att vi bland annat kan få iordning på fiskarnas snygga akvaruim :p hehe. Ikväll är det spinning och jag ska inviga mina nya kläder. De är inte skitsnygga men bekväma och ungefär det jag letat efter så det ska nog funka :) Det är ju bättre än att träna i mina tjocka jobbarbyxor så ;)

Jag hoppas fortfarande på att älsklingen ska få kvällspermis snart för jag vill träffa honom.. Annars är det rätt lugnt. Magen börjar be om mat så nån frukt kanske vore på sin plats.

Fick skrapa rutorna på bilen i morse. Det är sjukt hur fort det har blivit vinterkyla, helt plötsligt liksom.. Vart tog den riktiga hösten vägen? Nu har jag börjat längta efter snö fast jag inte gillar den egentligen. Det är konstigt det där, men på vintern ska det ju vara snö och det är väl därför jag vill att den ska komma.. Kylan är väl inte riktigt lika rolig dock.

Nää nu ska jag leta äpple :p

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar