18 oktober 2009

Bak på g!

Helgen blev väl inte riktigt som tänkt.. Men den har gått framåt iaf.. Vi hittade en skitsnygg soffa igår som jag tycker att vi ska köpa :p

Idag blir det strax till att baka bröd och eventuellt kratta löv om jag hinner med det :) skadar juh aldrig att få in en extra slant trots att jag har jobb, än så länge.

Jag börjar få lite smått ångest inför morgondagen. Jag gillar inte söndagar över lag men nu är det jobbigt för jag vet inte hur jag ska lägga upp jobbet imorgon. Om jag hittar överallt och hur lång tid det kommer att ta. Jag har nämligen en tid att passa imorgon, för Twilfit vill ha mig där kl. 9 och då behöver jag vara klar med det första stället och det är där jag absolut inte vet hur lång tid jag kommer att ta på mig :/ men jag får försöka skynda mig så gott jag kan och hoppas på det bästa, som vanligt ;p

Ne nu ska jag kanske ta och sätta igång så jag blir klar idag :p kanske ska baka nån kaka när jag ändå håller på? Ah vi får se...

Jag saknar min bebis, förlåt att jag krånglar <3

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar