22 oktober 2009

Breakfast-lady

Det kommer lite nya bilder inom kort, jag har varit alldeles för trött för att lägga in dem i veckan (a). Men älsklingen kom hit sent igår kväll och spenderade natten hos mig <3
Så imorse delade vi på oss när vi körde våra bilar åt olika håll :( saknar Dig redan baby <3

Iaf så har jag blivit erbjuden ett nytt jobb från och med nästa vecka. Det är inte heltid men det ger en inkomst :) så om jag tackar jag (vilket jag lär göra) så kommer jag att laga frukost till andra framöver ;) jag som aldrig har gjort havregrynsgröt ;o men det ska nog gå bra, hoppas jag!

På lööööördag ska jag feeesta :D syster fyller år sså då ska vi dra till henne en sväng och sedan blir det utgång! Tyvärr är det kalas dagen efter (smart?).. Men det får väl gå..

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar