23 oktober 2009

Ännu en jobbvecka avklarad!

Jag fick inte jobbet.. Kunden som jag skulle jobba hos ville ha en och samma person hela tiden och det blev juh svårt eftersom jag ska opereras (och då behöver någon annan ta över ett tag..) så en annan tjej fick det ist :(


Jag är inte på så bra humör men här kommer lite bilder iaf..




Skickade denna bild (min matlåda) till älsklingen. Dagen innan när vi gjorde iordning den tillsammans så klippte han ett hjärta utav kycklingen. Sötnos! <3
(Visst ser glutenfria makaroner goda ut btw ;s)



Vi fixade örhängen till Felicia i veckan ;)


En annan matlåda i veckan



Och till den hade jag vindruvor och vatten (som vanligt)



Nu ska jag sitta och längta efter hemmagjord pizza, mumma! Och sen vill jag ha popcorn! (Fast egentligen skulle det sitta fint med 1 kg chokladbitar, chokladälskare som jag är, thihi)

Tjing <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar