26 oktober 2009

Full fart

Gud vad skönt att vara "ledig". Åh andra sidan är det svårt att kliva upp ur sängen och göra sig i ordning när man inte har någon tid att passa. Helgen har iaf varit härlig, bestående av;

* fest för syster som fyllde 21
* släktkalas (ovanstående anledning)
* mysa med älsklingen
* kakor, chips, dip, dricka och andra onyttigheter
* dans
* en trött anders(!) (sov som en stock när jag kom till sängen efter att ha tvättat mig..!?)
* en lite mindre bra mående jimmie ;)
* Lips
* Guitarr Hero
* Hälsa på Peter o Bella :)

tror jag fick med det mesta där...hmm

Idag ska jag ta det lugnt tänkte jag, vila upp mig för det blev visst lite sent igår.. Mhmm aa..
På torsdag blir det att gå upp tidigt igen för då bär det av till Ullared :D jippiee. Hoppas jag hittar nåt roligt. Kanske ska passa på att köpa någon julklapp oxå? Jag får se vad jag kan tänkas hitta :)

Nee jag ska väl plocka i ordning lite här nu kanske...

Btw, jag drömde om bla min killes ex i natt(?!), och en kompis, och jag var oxå med.. Men usch vad sjukt det var! Men lite roligt faktiskt.. Haha

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar