19 november 2009

Baket får vänta

Jahapp! Så sitter jag här igen då. Hade tänkt att baka idag men ska tydligen vänta på att mamma ska sluta för att sedan åka och handla, för att sedan baka. Jag vill liksom ha något att göra nu, inte i kväll... Men men, jag kanske kan baka lite imorgon på dagen ist...

Försöker komma på nåt annat att göra nu men det står helt still i huvudet.. Kanske ska läsa lite då? Eller först fortsätter jag att chatta med sara en stund till :) Vi hörs ju inte så ofta längre, och spec inte efter att jag började spinna.

Jag kanske ska ta och äta lite mat snart?.. Till skillnad från andra i min situation så går jag upp vid 8-9 på morgonen bara för att komma upp ;)

Ska rensa kylskåpet strax :p

Tjing <3

2 kommentarer:

  1. Oj Jelica!!
    Kan inte ja få dina knep så ja oxå komme rupp vi 9 på morgonen!! I really need it <3

    SvaraRadera
  2. Hehe, jadu man börjar med att ställa klockan på 9 och sen när den ringer ger man sig fan på att man ska gå upp! Vare sig man vill det eller inte! ;) <3 ..envishet kommer man långt på :p

    SvaraRadera