20 november 2009

Färdigbakat för dagen

Åh vad härligt med nybakat bröd och kakor :) Äntligen har jag kunnat få baka! Provade ett nytt recept på Grovt bröd, vilket blev supergott, sedan gjorde jag Brownies som ska stå över natten. Till sist gjorde jag även Havrebitar med choklad. De två sista har jag inte smakat på men de ser väldigt lyckade ut iaf (a) Kanske ska smaka lite som kvällsfika..hmm.

Morsan ger sig snart av på aktiefest och storasyster + pojkvän är barnvakt åt lillasyster, vilket innebär att jag är helt ensam ikväll. All by myself. Jag skulle visserligen kunna åka till Anders om jag vill.. Eller så kanske jag får besök? Eller så tar jag bilen till syster och sover över där.. Jag har inte bestämt mig än. Men känner jag mig rätt så gör jag inte det utan stannar hemma, helt ensam :) Det kan dock vara skönt eftersom det jämt är någon hemma här annars..

Nää nu ska jag svara på ett sms från älsklingen och sedan ska jag kolla hur kakorna i kylen ser ut, om jag kan slänge ner dem i frysen eller ej.

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar