07 november 2009

Oväntat besök..missat

Skönt med helg (trots att jag är ledig varje dag..). Igår käkade vi gott hos mormor och morfar :) Och tydligen var anders och plingade på hos mig på kvällen, och det missade jag juh då.. Hans mobil hade ju dessutom lagt av så han kunde inte höra av sig och fråga om vi snart var hemma.. Men men... Nu har han varit hemma och hämtat en annan mobil så vi iaf kan messa nång gång per dag. Hoppas på att han slutar tidigt idag så han kan följa med till pappa och fira farmor. Hon fyller juh snart 70 :) Grattis till henne! :D (Vi ska ha "överraskningskalas" för henne så hon vet alltså inte om det ;p hon ska nämligen åka utomlands på sin födelsedag..)

En gammal klasskompis/kompis till mig opererade sig i veckan (käken) och det ska ju jag göra snart oxå så jag blev lite nervös av att läsa det han skrev för jag vet att jag kommer att vara med om ungefär samma saker och se ut ungefär likadant efteråt.. Men jag hoppas, hoppas, HOPPAS, att jag åtminstone ser någorlunda icke svullen ut, och kan äta hyffsat ordentligt under julhelgen.. Usch, men jag vet att det kommer bli såå bra efteråt att det säkerligen är värt allt jobbigt. Jag har juh opererat bort alla mina visdomständer, uppdelat på två operationer, så jag vet juh hur det kändes och hur svullen jag var då så.. Men det kommer gå bra..eller?!

...

Jag måste bara tillägga att det är otroligt skönt att få vara ensam hemma just nu, tyst och skönt och jag kan göra mig i ordning utan att bli störd :) underbart!.. Fast jag kanske ska ta mig lite att äta... Men jag är inte alls hungrig men.. Ska göra ett toalettbesök i vilket fall, annars är jag rädd att det blir blött i sängen!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar