05 november 2009

Snart jul?

Så, nu är de första julklapparna inslagna. Pappret tog slut så jag får slå in resten när vi skaffat nytt :) men det känns bra att vara igång för en gångs skull. I vanliga fall är jag alltid ute i sista sekund, men nu har jag ju så gott om fritid så :p Har dock några kvar att köpa..

Känner mig ganska bra idag. Lämnade min syster på dagis idag. Vi gick hemifrån 7.15 och hon var jätteledsen när jag skulle gå från dagiset :( usch, det gör ont i hjärtat då. Men det går över efter en stund, hon tycker att det är roligt på dagis men nu har hon kommit in i någon period där hon bara vill gå hem igen.. Efteråt gick jag dock en promenad i snön, och sjklart höll jag på att drutta på rumpan. Och som alltid när jag halkar så ropar jag till, denna gång blev det "Oohh Jävlar!", tror dock att ingen varken hörde eller såg mig för det var rätt dött där som tur var! Men det var riktigt skönt med morgonpromenix för då vaknade jag verkligen till.

Nu vet jag dock inte vad som händer resten av dagen... Igår fixade jag in alla våra kort på skivor så kanske ska fixa in ett par låtar på skivor nu. Får se lite, kanske kan baka nåt..hmm.. Någon som vill komma och smaka isf (a)?


Lägg din arm omkring min hals så du är nära <3

Tjing i snön <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar