03 november 2009

Lite förändring har ingen dött av

Nu är min guldfisk officiellt död. Han tappade livsglöden idag. Han är nu begraven. Välsignad. Nedspolad..

För övrigt ser jag förjäklig ut..(klippte mig igår..) Hatar att klippa mig :/ Det blir aldrig som jag vill/tänkt mig.. hmm. Men mamma och mattias tyckte det blev riktigt snyggt, kul att nån tyckte det :p Däremot blev jag nöjd med mina naglar jag målade en snabbis igår. Enbart för att ha något att göra, och prova ett nytt nagellack. Detta blev docl inte så uppskattad av min pojke ;) fast jag vet att han inte tycker det är snyggt när man målar typ fransk manikyr fast byter ut det vita mot någon annan färg, typ vinröd (som jag gjorde) men det skiter jag i ;) för jag gillar't :D

Här kommer en bild på dem, ursäkta den dåliga kvalitén.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar