02 november 2009

Slutspurten

Jag tror att min tandhygientist(?) börjar få lite smått panik, för nu är det inte långt emellan besöken. Operationen närmar sig och allt ska ju vara klart tills dess så han får rappa på! Det börjar ju bli ont om tid.. Shit! Jag såg precis att min guldfisk håller på att dö :( Och det hjälper inte att veta att "det bara är en fisk", det är faktiskt jobbigt att se på och det gör ont inuti mig.. Usch. Den ligger bara där på botten..

Iaf så var jag på tandreglerinen 7.50 imorse så det blev att gå upp tidigt för att göra sig i ordning för avfärd 7.15.. Fick följa med och lämna syster på dagis nämligen :) Men nu vet jag inte vad jag ska göra med dagen.. Ska in till stan i eftermiddag men det är långt tills dess.. Hmm. Det verkar som att älsklingen blev glad över det jag köpt till honom i ullared.. Jag hoppas att han menade det..

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar