23 november 2009

Ready, set, go!

På grund av värsta missödet igår, när jag skulle på spinning, så har jag nu en egen garagenyckel. Bäst för de andra att de inte glömmer lämna bilnycklarna hemma ist!..

Men nu är jag iaf redo för operation :) har bytt bågar, satt dit krokar, alla gummiband har bytts ut mot metalltrådar, tagit bort fästen och tagit massa fula kort hos tandregleringen i morse. Försov mig dessutom så fick göra mig i ordning på 20-25 minuter :/ så då kan ni ana hur jag ser ut på de korten.. Måste bara säga att efter att ha haft räls i över 2 år (men har haft andra tandställningar innan dess, i några år) så känns det skitkonstigt att ha tagit bort fästena på två tänder, för nu känner jag juh verkligen hela tanden med tungan. Och det är så Lent! Det ser till och med konstigt ut.. Shit! Dock ska dessa tänder opereras bort om en vecka, men känslan är helt sjukt häftig ;D

Om exakt en vecka har jag lagts in på sjukhuset och väntar på att få opereras dagen efter (tisdag). Jag hoppas att allt kommer gå bra och att det inte blir alltför jobbigt efteråt. Kommer ju få lite besök så det blir väl inte så ensamt, vilket känns skönt.. (Det kanske är nu man kommer märka vem som faktiskt bryr sig..hmm.. Eller aaa, jag vet inte riktigt men..)

För övrigt har jag mer metall än tänder i munnen nu.

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar