25 november 2009

Oh, hemska fantasi!

Har egentligen inte så mycket nytt att komma med förutom att jag inte alls vet hur helgen kommer att bli.. Orkar inte lägga ner någon mer energi på att fundera ut det heller.. Gah!

Träffade en välbekant liten prick på spinningen idag. Denna prick var ingen mindre än min gamla handledare som min grupp hade tur att få under vårt projektarbete i skolan :) blev förvånad när jag såg henne men det var roligt :p hon var tydligen där för att utvärdera min spinningledare :)

Nä men man kanske ska ta och lägga sig snart.. Det kanske blir en lång dag imorgon..hmm.

BTW!! Kollade på Oskyldigt dömd på tv:n nyss och det var ju passande att det handlade om "en gubbe som gick omkring på sjukhus och gav överdoser med morfin till patienter".. Jag ska ju liksom ligga inne på sjukhus nästa vecka! :/ usch, hoppas min fantasi inte tar överhanden då..den har ju alltid en tendens att göra det..trots att jag vet att det bara är på film.. Man vet aldrig!

Hoppas jag kan sova hyffsat i natt... :(

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar