29 november 2009

Snart dags!

Helgen har varit stressig men rätt bra ändå. Fått träffa min älskling och det är aldrig fel. Har även tränat hårt både under helgen och veckan för att jag inte vet när jag kan och vågar mig tillbaka dit :)

Imorgon ska jag in till KSS och ska läggas in. Men har jag tur kanske jag inte beöver det förrän senare på dagen. Har liksom ingen lust att bara ligga där själv hela dagen.. Men vi får väl se. Mycket är ovisst just nu och jag vill alltid veta vad som väntar..

Jag hoppas ni håller tummarna för mig på tisdag, så att allt går som det ska. Jag är inte alls nervös nu men då lär jag skaka som ett asplöv. Känns dock skönt att några nära och kära ändå vågar komma för att hälsa på mig. Det betyder <3

Nu ska jag snart sova, för det blir tidig uppgång imorgon om vi ska hinna in i tid. Hoppas att jag inte är alltför dålig nästa gång vi hörs.

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar