27 december 2009

Äntligen..

är julen över! Det är tur att det inte är jul så ofta för shit vad man har mosat i sig massa mat och godis, och hur många gånger har man inte bara velat spy upp allt bara för att få plats med mer?! Det är sjukt men det har sin charm. Ingen jul utan proppmätta magar (+ alla traditioner som att mostrar o mamma bildar kör och sjunger för fulla muggar). Jag är nöjd med alla mina julklappar oxå måste jag säga :) Imorgon ska jag dock hämta älsklingen så ska vi till skara och byta en av hans klappar som råkade vara lite sönder. Kanske blir lite mer där oxå när vi ändå åker dit. Vi får se vad vi kan tänkas hinna med.

På tal om mat osånt så håller jag fortfarande på att lära mig äta ordentligt. Hoppas att det går bättre på nyår. Jag vill ju kunna börja äta hårda saker igen som typ kött (och knäckebröd <3)
Jag tror dock att det kan bli en bra nyårsafton även om matätandet skiter sig lite. Jag kommer ju att få fira med den personen jag älskar mest i hela världen. Så det ska nog gå bra, kommer nog fuska med gummibanden då men *schhh* det säger vi inte högt ;)

Nu väntar toaletten på mig..så

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar