22 december 2009

Busy girl

Var hos tandläkaren i morse kl. 8 och blev av med min underbara rosa bettskena, så himla skönt! Nu ska jag försöka att lära mig att äta och tugga på nytt, med mitt nya bett. Det känns konstigt och annorlunda. Har liksom aldrig kunnat få ihop mina framtänder förut, men nu så.

Efter detta besök (ca 50 min) träffade jag anna en stund. Tyvärr blev det lite missöden med hennes kontokort men det blev nog bra till slut. När jag skulle hem stötte jag på jesper på rese, så vi stod och pratade tills hans buss kom. Sen fick jag vänta skitlänge på min buss, för det kom ju aldrig någon! Men efter lite krångel så var jag till slut hemma.

Sedan blev det städning och så skickade vi ner ett par lådor med flytta-hemifrån-grejer till pappa, för vi har redan så mycket av sådant här att det inte får plats. Det är nog dags att flytta snart. Jag har ju allt jag behöver så.. En fin tanke iaf, att få ha nåt eget ställe. Ne nu ska jag hjälpa till att pynta granen. En tradition vill jag inte förstöra i första taget :)

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar