07 december 2009

Bryr du dig om dina kompisar?

Jag är fortfarande i princip lika svullen och orklös. Men förut tog jag faktiskt en liten promenad ute för att få lite frisk luft. Visserligen var det bara runt ena radhuslängan här men ändå, det var alldeles lagom för mig just nu.. Förresten börjar jag få ont i själva käken nu, och tänderna. Kanske beror på att jag har ätit bättre idag..
Att jag skulle få reda på vem/vilka som faktiskt bryr sig under denna "operations-tid" har stämt rätt bra faktiskt. En del har hört av sig själva, medan andra inte verkar bry sig, men det är väl upp till var och en. Jag tänker inte tjata eller klaga, tycker bara det är lite lustigt..

Jag fick tex lite oväntade sms idag, från peter, vilket var riktigt roligt :) Bara att få känna att det faktiskt finns folk därute som bryr sig och vill en väl. Tack för att ni finns allihopa, som känner sig träffade <3
Älsklingen hälsade dessutom på mig igår, och tycker att jag är söt, trots mitt tryne. Vad skulle jag göra utan dig?! Kan bara säga att du är underbar baby <3

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar