12 december 2009

Första (och andra) steget ut i världen igen

Jag överlevde! Dock med väldigt liten marginal. Fy farao vad ont det gjorde när stygnen drogs bort! Det vill jag aldrig göra om!

Efter sjukhusvistelsen bar det av till Skara för att köpa lite julklappar och mysa. Kändes inte så jätteroligt att vara bland massa människor men det gick. Och idag var jag till och med i stan, och på Elins Esplanad, utan att gömma mig under scarfen. Jag ser trots allt ganska bra ut nu i anisktet så. Men herregud vad mycket folk det var!

Vi köpte julklappar och jag hittade ett supersnyggt armband(!!) plus en klänning(!!!) jag tänkt att ha på nyår, nu fattas bara allt som ska vara till den :)
(Jag är så glad över att klänningen tycktes passa eftersom jag har jättesvårt för att hitta fina klänningar som ser någorlunda fina ut mig. Har inte världens bästa kroppsform, helt enkelt... Usch!)

Nä jag ska nog titta på den där filmen på tv:n trots allt. Man kan ju inte spendera alltför mycket tid framför datan :p

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar