15 december 2009

Jävla svin!

Nu är jag oxå vaccinerad mot svinis. Eller jaa, igår tog jag sprutan, och idag fick jag mina biverkningar. Hann inte ens göra i ordning en smörgås i morse förrän jag fick gå in till toan för att spy. Och sedan fick jag världens huvudvärk så dagen har spenderats i sängen..

Såg förut att det var snö ute, men jag har ingen julkänsla ändå.. Men mysigt är det ju :) Hoppas att jag kommer att kunna äta julskinka på julafton. Eller iaf prinskorvar!!! Åhh så gott! Även årets juldagar kommer att firas en dag här, och en dag där. Så i år verkar det bli 4 julaftnar för angelica. Dock kommer jag missa farmors traditionella julfirande på juldagen eftersom vi ska fira med syster och pojkvän då.. Men jag klarar mig nog utan det i år.

För övrigt har jag och älskling (eller kanske bara jag?) kommit på att nästa jul kanske det blir ett väldans ihopplockande av julfirandet, men det återstår att se. Det är ju trots allt ett år kvar.

Jag får nog ta och sätta i gummiband i munnen nu, har varit utan idag eftersom de är i vägen när jag spyr.

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar