02 januari 2010

2010?!

Jahapp, så nu är det alltså ett nytt år igen. Dags att börja lära sig att skriva 2010 istället. Det känns alltid lika konstigt när det ändras..

Nyåret firades hos Peter och Bella. Det blev väl inte som det var tänkt oså men det var mycket trevligt ändå :) lite raketer blev det också. Dagen efter vaknade vi upp och käkade frukost. Sedan spelade vi kort och på eftermiddagen begav vi oss hem igen.. Måste bara säga att jag blev sjukt paff över att mitt smink nästintill såg ut som när det var nygjort även när jag vaknade (orkade inte ta bort det när vi lade oss). Där ser man att det lönar sig att sminka sig på ett mer "korrekt" sätt ;) På tal om smink så fick ju jag bla ett presentkort på en make-up-kurs av älsklingen. Han är bäst <3

Denna dag dock är jag ensam hemma. Är inte i ordning så jag följde inte med på kalas förut idag. Men imorgon däremot ska vi (jag o anders) till syster + pojkvän och äta lite gott och sedan kolla film o mysa :) Då kanske det är dags att ta en dusch snart, så man är någorlunda fräsch..?

Tjing <3

Ps. Jag håller fortfarande på att försöka vänja mig vid/acceptera mitt nya utseende. Det går inge vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar