06 januari 2010

Anjelica <3 Buskisar

Shit vad min mage är uppsvälld! Har precis mosat i mig hamburgare från max. Egentligen var det inte så gott men när man inte ätit nån mat på hela dagen så gick det ned fort. Innan detta var jag i Skara på revy. Det var Virus i bataljonen denna gång, och det var lika bra/roligt som vanligt :) Jag hade väl tur när de som egentligen skulle gå blev sjuka eftersom jag då blev tillfrågad, så tackar tackar ;p

Det är väl det som har hänt idag, inte nån tid över till annat (vad nu det skulle vara..). Vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Btw kollade vi på The Proposal och Stephbrothers igår, till sen natt. Det var mysigt.

I veckan har jag även fixat Windows 7 till min dator och installerat min skrivare på alla datorer här hemma. Så jag känner mig rätt så nöjd ändå.. Fastän en del annat inte varit på min sida.

För övrigt har jag blivit sugen på en liten utbildning. Dock är den inte helt gratis så vi får väl se. Men tanken på den gör mig glad och varm inombords.

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar