12 januari 2010

Dit pepparn växer!

Jag har sådan lust att bara sticka iväg någonstans. Nåt sällskap skulle juh inte vara helt fel. Jag är bara ute efter att få komma bort. Glömma alla problem, funderingar och bekymmer. Ta hand om mig själv och glömma verkligheten för en stund. Det skulle uppskattas mycket just nu. Ett land med lite sol är ju inte fel. Jag är såå sugen..

Dessutom börjar jag ångra den där förbaskade operationen. Jag kan inte tugga mat alls längre eftersom det är värsta mellanrummet mellan tänderna. Jag ser även ut som en råtta eftersom mina "äpplen" på kinderna är stora som hus. Jag hatar det! Det enda som är positivt just nu är att det är mycket lättare att stänga munnen.. Men vad hjälper det när resten är skit?!

Nu är tydligen maten klar så jag får väl försöka stoppa i mig lite. Jag har ingen lust för någonting längre.. Allt går skit känns det som. Jag tvivlar. Står på ett ben och vet inte vart jag ska sätta ner det andra. Åt vilket håll ska jag ta nästa kliv? Eller ska jag helt enkelt vända och gå tillbaka? Jag vet inte..

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar