22 februari 2010

Mitt i vinterkaoset

Blir det aldrig lugn och ro här hemma eller?! Ajja..

Idag var det infomationsdag plus att jag fick min första hemläxa, supertråkig.. Men ändå. Eftersom jag hatar såna här "lära-känna"-övningar så har jag satt som mål att om jag lyckas ta mig igenom tis-tors så ska jag få (köpa) en nötcreme ;) Denna första vecka kommer nämligen gå ut på att vi ska lära känna varandra..gaaah! Men sen hoppas jag att själva plugget kommer igång fort.

Helgen har dock spenderats hemma hos älsklingen. Övertygande som jag är så fick jag honom till att hjälpa mig att städa hans rum. Det behövdes väl, kan man säga ;) och lite roligt var det väl, baby? :p Annars så tog vi det rätt lugnt, hälsade på peter o bella på fredagskvällen, lika trevligt som vanligt. Käkade potatissallad och kyckling <3
Haha! Det var lite roligt för vi lekte plogbil på vägen hem då, så vi såg inte ut så bra i början. Och sen immade det på och då såg vi inte för det. Men hem kom vi till slut iaf :)

Det var dock tråkigt att komma hem igen. Framöver kommer jag inte alls träffa honom mycket, så vi får väl se hur det går. Som tur är så kommer jag ju iaf att vara upptagen alla vardagar, men helgerna blir tomma...

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar