23 februari 2010

Tisdag

Min dag har varit superseg. Har inte hänt någonting alls, förutom att jag har lärt känna nya människor. Än så länge har det inte varit så farliga "lära känna"-övningar som tur är. Imorgon blir det mer sånt och lite om CV. Det känns dock jävligt rörigt och ingen har någon koll alls, inte ens utbildarna... Känns juh tryggt liksom. Men det kommer tydligen att bli bra till nästa vecka. Vår utrustning har tydligen inte kommit än heller så..

Typiskt nog så har jag gått och blivit superdupersnorig. Görtrevligt att sitta och snora bland massa människor liksom. Näsan slutar liksom aldrig att rinna. Gah! Något frustrerande. Vi ska dessutom presentera varandra inför resten av gruppen imorgon så jag hoppas att det kan hålla uppe när jag pratar åtmintone.. Hmm

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar